Brązowa torebka ze Spaghetti 14/2016

   Aż wstyd, znowu nic nie napisałam. Trochę czasu zajmuje mi nowe hobby. Quilling. Odkryłam to dzięki przyjaciółce. Pierwsze prace .... No idzie mi coraz lepiej.
  Ale dzisiaj chciałam się pochwalić torebką. Zmieści się w niej portfel, telefon i jeszcze trochę rzeczy. Chciałam, żeby była sztywna i robiłam szydełkiem 8 mm, ale śmiało można większym. Poszło troszkę więcej niż połowa motka. Korzystałam z tego opisu http://helenacc.blogspot.com.br/2014/01/bolsa-salmao-em-trapilho.html  Robótka na godzinę. Nic nie zszywałam. Zdjęcie trochę źle wyszło,bo  torebka jest brązowa i naprawdę super wygląda. Przyjaciółka zachwycona, a to najważniejsze.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania