44/2017 Tęczowy piórnik

  Zobaczyłam krótki filmik, jak zrobić piórnik, czy kosmetyczkę. Piórnik jest mi potrzebny, bo muszę mieć w pracy różne długopisy, pióra, ołówki. Zamki zawsze mam w domu, więc szybko wzięłam się do roboty. Tylko chciałam mieć prosty, ale kolorowy piórniczek. Wykorzystałam więc włóczki Cotton Baby. Mam je w wielu kolorach. Do zrobienia piórnika wykorzystałam 10 kolorów. Z każdego zrobiłam trzy okrążenia.
   Zamek kryty. Ułatwił mi równe wbicie szydełka w czwarty prążek. Pierwszy rząd należy wykonać cienkim szydełkiem, potem przeszłam na szydełko Tulip 2,1 mm. 58 półsłupków (wbitych w materiał) 2 oczka łańcuszka, 58 półsłupków wbitych w materiał, 2 oczka łańcuszka. Dalej robimy po 120 półsłupków.  Na koniec przyszywamy końcówki zamka, a potem oczkami ścisłymi łączymy dól piórnika. Ja robiłam tak, jak maskotki. Nie chciałam "brzydkich" przejść. Piórniczek jest słodki, kolorowy. Dzięki temu szybko znajduję go w wielkiej torebce.
Link do filmiku  https://www.facebook.com/DeLuxeCrochebyvivicastro/videos/1640159179328279/?hc_ref=ARQbWjKpWvuOsD43wbK9gpq7YEjFwU6LSr8079UCX_b2gAxna5DJpmYT7Mf0bu1T5Q8

  A tak wygląda gotowy piórnik.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania