Brelok żabka 13/2017

   Już kiedyś wspominałam, że lubię czasem przerwać robótkę, by zrobić coś szybko, natychmiast. Tak też było tym razem. Błyskawicznie powstała żabka. Robiłam ją szydełkiem 2,1mm z włóczki Cotton Baby. Użyłam oczek samoprzylepnych. Niestety bardzo szybko się odkleiły. Potrzebna była Kropelka. Podczas pracy korzystałam z przetłumaczonego opisu https://szydlakicudaki.blogspot.com/2017/02/wesoa-zabka-brelok-amigurumi-funny-frog.html . Na tym blogu znajdziecie wiele fajnych rzeczy. Teraz robię kotka, żyrafę.... No właśnie, jak zwykle zbyt wiele zaczętych prac. Brakuje czasu na opracowanie pomysłów, któe siedzą mi w głowie. Gotowa żabka wygląda tak:


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania